Måndag

Måndagar är bra dagar tycker jag. Det är jag väl formodligen ganska ensam om att tycka, men så är det i alla fall.
Mina måndagar brukar vara ganska händelserika och jag brukar hinna med väldigt mycket. Skola brukar det ju oftast innebära såklart, och jympa på kvällen. Idag var jag i skolan fram till lunch och sen åkte jag hem och satt ute i solen en stund. Skrev en del på mitt projektarbete och började på en ny bok. Jag läser alldeles för lite nu för tiden, men jag finner inte tiden nu med allt skolarbete som hopar sig. Lite synd för jag är en riktig bokslukare i vanliga fall.
Jympan gick bra idag också, det var sista gången och tyärr kom det inte så många motionärer på passet. Det brukar bli så när vädret är så fint som det har varit idag. Så nu ska jag leda på lite andra tider de kommande veckorna. Mest onsdagar verkar det som...

Nu ska jag återvända till min bok, och slänga ett halvt öga på Top Model som går på tv nu. Tur att man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0