När jag får tid...

Jag undrar vad jag ska göra med all fritid som jag kommer att få när skolan slutar. Det är inte mycket av den varan just för tillfället och jag kan ibland komma på mig själv med att tänka ut saker som jag ska göra när jag får tid.
Till exempel:
- Ta tag i scrapbook-grejerna som jag fick i julklapp.
- Och sätta in alla kort i album.
- Måla om i vardagsrummet (om jag får tillåtelse av hyresvärden såklart...)
- Lära mig photoshop.
- Lära mig fotografera med min nya kamera.
- Köpa den nya kameran.
- Börja träna igen.
- Läsa böcker.
- Lösa korsord/sudoku.
- Titta på filmer.
- Umgås med mina vänner.
- Spendera tid med Robin.
- Jobba
- Beställa tid hos optikern (märker att jag i skrivandets stund sitter och kisar framför skärmen, men det kan å andra sidan vara torsdagströttheten som kommer smygandes.)


Ja ni fattar... Det finns saker och kanske framför allt personer som blir lite lidande av att näsan min sitter fast djupt ner i skolböckerna. Som tur väl är så är det ju snart slut på det! För om ungefär en månad är det examensdax! :)

Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom igen Lina! Håll ut - kämpa på - vi är så nära examen nu!! :D

Ses på måndag ;)

2010-04-30 @ 06:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0