Nattliga frukostgäster

Då var det dags för invacares vårliga tysklandsresa igen!

Klockan är nu strax efter fem på morgonen vilket betyder att klockan ringde för ganska exakt två timmar sen. Upp vid tre och koka ägg, värma prinskorv och steka bacon. Halv fyra kom de första tysklandsresenärerna som var bjudna till oss på den traditionella frukosten. I år utökade vi sortimentet med champagne. Den sedvanliga hotshoten glömdes inte heller bort såklart ;)
Nu har de gett sig iväg och bussen gick mot tyskland och bordershop för en kvart sen. Jag stannar hemma denna gång... Känner inte att plånboken tillåter en massa alkoholinköp just nu. Det är ju dessutom frukosten som är höjdpunkten på hela resan :).
Men ni kan vara lugna, jag skickade med en lista med Robin. :)

Men nu ska jag minsann gå och lägga mig en stund igen :)
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0