Övertid

Ouh! Två timmars övertid idag gör att huvudet inte riktigt hänger med sähär på kvällskvisten. Åkte upp till Liatorp för att handla mjölk, apelsinjuice, rödspätta och fika (till jobbet imorn). Jag bara irrade runt bland gångarna och kunde inte för mitt liv komma ihåg vad det var jag skulle köpa. Det tog nästan en halvtimme att få ihop de ovan nämnda varorna. Men jag fick i alla fall med mig allt hem tillslut... 
Jaja, man kan inte alltid vara på topp. :) Men efter lite mat nu så känns skallen lite mera på plats :).
Imorn blir det en timme till och sen är veckans timmar avklarade. Jobbar plustid denna vecka vilket innebär fem timmars övertid, jag kommer undan med fyra eftersom jag var i skolan i måndags.
Men nu har jag som sagt bara en timme kvar :).
Så imorn får jag pallra mig upp och började vid sex. 
Imorn fyller pappa år också så det ska firas lite på kvällen. Men det riktiga kalaset blir på fredag då både pappa och Karin ska firas. Karin fyller ju 15 på söndag. Lilla systeryster är visst inte så liten längre... :)

Nu blire´ plugg! Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0