Parasoll

Idag blev det ett besök på Ikea som planerat. Jag och mamma åkte dit en runda och eftersom vi visste precis vad vi skulle ha så gick det ganska fort. Ett parasoll blev det och jag hittade även lite kuddar och ett överkast. Dock inga ljus den här gången, gick förbi den avdelningen väldigt snabbt så att frestelsen inte skulle bli för stor :).

Parasollet är verkligen gigantiskt och det kommer att bli som ett tak över hela "altanen". Perfa!
Såhär ser det ut föresten:


Jag valde den svarta färgen eftersom jag hoppas och tror att den håller sig fin längre. Parasollet är 3 meter i diameter så vi ska nog kunna sitta där även när det småregnar i sommar. Kan ju knappast bli bätttre :)

Ha det så bra och ha en trevlig helg! 
Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0