Stopp!

Idag kom Malin och Agnes på besök efter jobbet. De hade varit hos kompisar som bor nära oss och passade på att titta in hos oss innan de körde hem. Det blev vi väldigt glada över :)
Vi satt ute i solen en stund och myste lite...

Kvällen blir i övrigt ganska lugn... Brottas med stopp i avloppet i köket så jag mixtrar lite med kaustiksoda och så... Förhoppningsvis funkar det snart. För jag tänker banne mig inte börja skruva loss rören och tömma dem på skit. Blärk!

Lite plugg ska jag försöka hinna med också, listan med saker som ska lämnas in börjar bli lång tycker jag. Så det är lika bra att få lite gjort.

Och imorn är det fredag igen, galet vad veckorna går fort. Ska till eneryda och besöka invalida Sofia och Annica. Ska bli mys! Alldeles för länge sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0