Suck

Jag är sådär rastlös som bara en oplanerad söndagskväll kan göra en. Ni vet när man får lite ångest över att det bara är några timmar kvar på helgen men man ändå inte kommer sig för att göra något. Jag vill ju hitta på något, men kan liksom inte riktigt komma på vad...
När vi köpte vår nya dator fick vi ett sånt där prova-på-photoshop-i-sex-månader-gratis-program medskickat. Så jag tänkte att jag skulle passa på och lära mig det nu. Man kan ju göra så fina bilder till bloggen... Men, det programmet var inget för mig. Efter en halvtimmes kämpande utan att jag hade fått något uträttat så gav jag upp. Jag skulle behöva gå en kurs för att reda ut det kan jag konstatera...
Nej, klipp och klistra förhand är mer min melodi :)
Borde kanske ta tag i det föresten, har ju ungefär 400 kort som ska sättas in i album.
Ja men hörrni, då löstes ju mina kvällsproblem. Tackar för det!

Och föresten, ett litet tips...
Lägg inga pengar på den här, för den var ingen höjdare...



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0