Tentaskrivning och pissdag på jobbet

Hade lite funderingar på att åka ner och träna lite afro ikväll, men näsan är fortfarande täppt och dessutom har jag ingen bil. Snacka om att mina planer grusades :).
Robin är på träning och mamma och Karin skulle inte dit ikväll. Men det får väl vänta till nästa vecka då kanske... Så det fick bli en hemtenta istället. Upptäckte att den hade trillat in på nätet och det var lika bra att ta tjuren vid hornen med en gång! Så nu har jag kommit en ganska bra bit på väg.

Jobbet var otroligt segt idag, timmarna sniglade sig fram och det var inte kul alls... Men det blir desto skönare att komma hem då, när man verkligen har gått och längtat hela dagen.
Så nu ska jag snart avsluta det här, både plugget och bloggandet, och slänga ihop en räksallad till mig och Robin och sen blir det alldeles för få knop i soffan resten av kvällen. men nu kan jag i alla fall ha gott samvete eftersom jag har varit duktig och skrivit en massa.

Borde lägga ut Kina-bilderna på facebook också, för det har inte blivit av ännu. Såg att Sahar hade gjort det nämligen :)

Trevlig kväll!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0