Jympapremiär

Nu har alla spänningar släppt och jag är helt slut. Jag hade nämligen premiär för mitt jympapass idag och jag har gått och varit nervig i flera veckor på grund av det.
Det gick ju hur bra som helst förstås. Det visste jag ju egentligen att det skulle göra också, men jag går ändå och oroar mig för en total blackout. Hur ofta händer det egentligen liksom?
Fick mycket beröm för det nya passet och afro-rörelserna verkade uppskattade och framkallade lite skratt här och var :)
Hoppas inte att det var mitt rumpskak de flinade åt :P
Nu är jag i alla fall mätt och go och väldigt nöjd så det får bli lite fångarna på fortet. Är inte det nostalgi så säg?



Klasskamrater! Lystring! ;)
Goda nyheter, Malle kommer på lördag :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0