Kollat gaddarna :/

Idag har huvudet inte riktigt varit på sitt rätta ställe känns det som. Har känt mig lite hängig och har haft världens huvudvärk mest hela tiden. Men nu har jag laddat kroppen med två ipren och en stor kopp te så nu känns det lite bättre.
Har hunnit med ett besök hos tandläkaren idag också och det var ovanligt smärtfritt, både fysiskt och ekonomiskt. Det finns ju tydligen ett bidrag för alla mellan 20 och 29 år och eftersom jag inte hade utnyttjat mina två senaste så fick jag 600 kronors rabatt. Kalaset kostade alltså mig 50 spänn allt som allt. Det tackar vi försäkringskassan för minsann! Lite snopet men väldigt trevligt för nu kan jag ju köpa något annat skoj för pengarna. :)

Imorn ska vi till Växjö och köpa diskmaskin föresten. Vi är sååå trötta på att diska allt för hand så nu orkar vi inte skjuta på det mer. :) Det ska bli gött :D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0