Makalös

Nu har jag spenderat största delen av kvällen med att titta på Twilight och New Moon. Hittade båda filmerna på datorn och det verkade ju helt enkelt som en bra idé. Det var det också kan jag lova, och nu kan jag knappt vänta tills jag får se Eclipse. Ja jag vet, det är en stor töntstämpel på allt det här. Jag tycker det också, men jag kan ändå inte hjälpa att jag tycker om det. :)

Jag ska alldeles strax krypa ner i sängen, men eftersom jag är ganska nyligen hemkommen efter att ha hämtat mamma som har varit ute på bravader (lägg märke till att det inte var det omvända) så kände jag att jag hade nog med energi för att skriva en rad eller två. 
Jag märker ju att ni börjar tröttna på att det aldrig uppdateras här i bloggen, men förhoppningsvis ska väl det ändras när jobbet börjar igen på måndag. Jag hoppas på mer fritid när semestern är slut, hur sjukt det än låter. 

Visby var makalöst föresten, vilken stad! Åk dit! :)




 
Visst är det en fin bild? Har förvisso inget att göra med varken Twilight eller Visby, men korten från Kreta är många och tillfällena att visa upp dem alldeles för få.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0