Söndag



I fredags var vi ju borta hos mamma och pappa och hade en trevlig kväll och vet ni vad som inträffade när vi skulle cykla hem Robin och jag? Eftersom vi skulle koka kräftor på lördagförmiddagen så bestämde vi oss för att låna en stor gryta som vi skulle försöka få med oss hem  på cyklarna. Och vi kom inte 100 meter innan Robin tappar balansen och cyklar rätt in i mig så vi båda stupar räkt ner i gatan. Robin med huvudet före rakt ner i asfalten medan jag lyckades ta emot med händerna. Som tur väl är så klarade han sig med ett skrubbsår i pannan och några på knäna och jag med ömma händer och stora fina blåmärken på benen. Min cykel däremot klarade sig inte lika bra så den måste jag lämna in för lite tillsnyggning. Jag var lite skakis när vi fortsatte cykelfärden hemåt sen...

Men kräftor blev det ju i alla fall som ni ser... :)
 

Nu har jag precis kört igenom jympapasset och gjort lite sista minuten ändringar så nu känns det faktiskt lite bättre. Det sitter inte riktigt än, men det går framåt i alla fall och det är skönt.
I eftermiddag ska jag bort till fam. Peltola och fira Tony och Elizabeths bröllopsdag. Robin jobbar ju som sagt och ska iväg på fotboll direkt efter så han får stå över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0