Städdag

Visst är det härligt när det är nystädat hemma? Det luktar gott och är skinande rent överallt. Sitter just nu och njuter i soffan efter en hel dags arbete, och tro inte att det slutade när jag stämplade ut vid fyra. Nejdå, jag har gjort lasagne, städat hela lägenheten och kört igenom jympapasset. Robin har klippt gräset och fixat lite ute och nu är han på träning.
Så nu känner jag mig rätt mör, och tillfreds.
Malin och Agnes var här en och sa hej en sväng också. Det har precis blivit bekräftat att hon har celiaki (gluten allergi) och eftersom vi inte hade så mycket glutenfritt hemma så fick hon smaka lite dillchips och isglass. Det gillade hon minsann ;).

Nehej, vet ni. Jag sitter här och är så slut innanför pannan så det kommer inte mycket vettigt ur det här. 
Så det får bli lite te och en stund framför tvn.

Tjing! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0