Jul på Liseberg

Jag tänkte att det är lika bra att slänga ihop ett litet inlägg innan jag kryper ner i sängen. Så att ni vet att jag lever och så...

Imorn sticker jag och Robin på lite mini-semester till Göteborg, det vankas jul på Liseberg och julklappsshopping och lite avkoppling mellan varven. Härligt att sova på hotell och äta hotellfrukost och bara ha det gott.
Så alla familjemedlemmar som vill ha några julklappar i år gör bäst i att smsa över en önskelista snarast! Annars vet man aldrig vad som dyker upp under granen ;)


Ny frilla blev det idag också, och ny färg... Trivdes inte riktigt i den senaste färgen. Så nu blev det mörkt igen :) Och kort :).


Nehej... Nu är jag trött, trött, trött :)
Godnatt! Och trevlig helg på er om vi inte hörs innan... 

Kommentarer
Postat av: Thomas

Låter härligt Lina! Ha en skön helg så ses vi nästa helg.

2010-12-03 @ 10:22:58
Postat av: Lina W

Tack Thomas! Det gör vi absolut, ska bli kul att träffa er igen! :)

2010-12-03 @ 10:43:57
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0