OS-guld! :) :) :)

Jag vet inte om det var all alkoholen i helgen eller den där jädra alla hjärtans dag-fikan som gjorde att det var riktigt tufft idag på träningen. Eftersom det är jag själv som har bestämt alla rörelser så tycker man ju att det inte borde vara några problem att orka med. Men, eller hur!? Tröttast på stället var Lina. Och jag har starka misstankar om att jag svettades alkohol idag.
Det får nog bli en vit helg härnäst (än en gång: eller hur?!)


Känner mig dessutom lite risig idag, kan det vara förkylning på g?
Det botar vi med kaffe och ipren i så fall. Som om jag har tid att vara sjuk...




Och ja... Jag ska nämna Kallas guld. Jag känner på mig att ni förväntar er det. Kul!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0