Partyhelg!

Jag ska försöka slänga ihop ett snabbt inlägg här nu innan jag sticker till Vislanda. Robins mormor fyllde år igår och vi ska dit och fira henne idag. Robin ska dock inte följa med, han och några kompisar ska plingsnapsa hela eftermiddagen.
Ikväll är det party igen. Inte vilket party som helst för jag ska på sexparty med Malin. Den där Malin, hon drar mig i fördärvet :P. Det blir vin i massor i alla fall! Och det är bra! :)

Igår var vi hos kära Jennie i Växjö. Vilken tur att vi har dig fina Jennie!
Det var en kanonkväll och jag tycker om er så himla mycket!♥ Nu är det Kina som gäller! Pepp, pepp!


Nu måste jag dra! Trevlig lördag gott folk! I love you!♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0