Projektarbetsmåndag

Idag är det Älmhult som gäller. Har en hel del att uträtta så jag måste snart ge mig iväg. Jag ska bland annat till banken och fixa en postväxel till min Visa-ansökan som jag tänkte skicka iväg idag. Jag ska också ner på Friskis en sväng för att sätta igång med projektarbetet på allvar. Det är svårast nu i början innan man vet riktigt i vilken ände man ska börja.
Riktigt mysväder är det också, så jag funderar på att gå och sätta mig på ett fik någonstans och ta en kaffe och titta ut på snön. Stoora flingor är det som faller idag, och inte så rysligt kallt är det heller. 
Men ja, en hel del att göra som sagt så det är väl bäst att jag ger mig av nu. 


Ha en bra dag!♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0