Shopping och 3x22-års fest

Pjuh!
Jag är redan alldeles slut och dagen är ju inte slut på långa vägar. Jag har varit en sväng i Växjö idag och shoppat i min ensamhet och man blir ju dödstrött av att gå i affärer. Eftersom jag var själv så fick jag i alla fall en hel del uträttat.
Robins presenter är inhandlade och allt som behövs till resan likaså. Två nya koftor, ett linne, underkläder och lite smink blev det till mig själv. 
Nu är det bara håret som ska klippas och sen kan jag åka vilken dag som helst. 
Fast jag fick världens ångest när jag satt och slog in Robins paket innan. Det känns dumt att inte vara hemma på hans födelsedag... Men jag har lovat att köpa massa skor till honom i Kina :)

Nu ska jag vila en liten stund, för ikväll har Fia, Annica och Julia 22-års fest. 

Hoppas att ni har en bra helg!
Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0