Skivstång/Afro

Igår var jag på ett skivstångspass som jag kombinerade med lite afro direkt efter. Gissa om jag har ont i hela kroppen idag? Hela ryggen och framför allt nacken känns helt paj. Hoppas att det bara är träningsvärk som har satt sig lite illa i nacken och att det går över på några dagar. Tyvärr så känns det inte riktigt som träningsvärk och jag har väldigt svårt att röra mig. Riktigt roligt var det i alla fall :)

Kvällen blir lugn, ska bara vara hemma och mysa och äta lite tacos :)
Imorn blir det fest i Aktivitetshuset för att fira Sofia, Annica och Julia. Ska bli riktigt skoj :)
Kanske blir det en tripp till Växjö också för att inhandla Robins födelsedagspresent.

Nu ska jag kurera nacken.
Trevlig helg!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0