Spruta

Idag var jag nere och tog Hepatit A-sprutan inför Kina. Vet inte om jag gick och spände mig hela dagen eller vad som hände riktigt för jag hade sån fruktansvärd huvudvärk hela eftermiddagen. Eftersom sprutor inte är min favorit sysselsättning så kan det mtycket väl ha varit spänningshuvudvärk. Nu är det gjort i alla fall och förutom en lite öm arm så känns det helt okej. Sjuksystern fick påminna mig om att andas när hon stack mig för jag satt med hopskrynklat ansikte och höll andan. Som att det skulle göra mindre ont för det... hihi.
Fick i alla fall gå och lägga mig när jag kom hem och jag slocknade som en liten gris. En timme och en ipren senare var jag i alla fall pigg igen.

Kvällen spenderas ensam eftersom Robin är på träning. Jag myser ner mig i soffan och zappar runt mellan kanalerna som aldrig förr :)

Go' kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0