Blåbärspaj och avfrostning :)

Det passar mig helt perfekt att vara ledig en dag mitt i veckan så här. Man får så mycket gjort då, tycker ni inte?
Vi unnade faktiskt oss lite sovmorgon idag och när jag kom ur sängen vid kvart i tio hade Robin fixat frukost. Mums!
Jag bestämde mig för att frosta av frysen, nu när det ändå är kallt ute. Och julen fick flyga sin kos. Fast jag lämnade faktiskt stjärnorna och stakarna framme ett litet tag till. Det blir ju så himla mörkt annars. 
Vi var ute en sväng på isen också innan. Eller sväng och sväng, vi gick många kilometer rakt ut. Robin ville kolla in något fiskeställe, haha. Så lite motion blev det faktiskt idag. Körde igenom hela jympapasset en gång också och det kändes ganska bra. Fortfarande en del som inte riktigt vill fastna...
Nu ska vi i alla fall bort till mamma och pappa en sväng. Jag har bakat en blåbärspaj som jag tänkte ha med mig. Mumma :)

Vet ni föresten, vi tittade på G-force innan. Filmen med supermarsvinen ni vet? Den var helt okej så den tycker jag att ni ska se. Fast å andra sidan så är jag lite svag för filmer med små gnagare i. Jag dog nästan när jag såg Alvin och gänget första gången. Underbar film! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0