China, baby!

Nu har det varit lugnt här på bloggen ett par dagar. Efter lördagens missöde så tog jag några rejäla glas vin tillsammans med mamma och pappa och annat trevligt sällskap. Det var precis vad jag behövde kan jag säga.
Hela söndagen spenderades med att städa och röja upp efter en mycket dammig jul. Ju mer jag städade desto mer damm hittade jag. Det var tro det eller ej ganska kul och nu är det väldigt fint här. En massa vitt och lite turkost och andra fina vårfärger.
Kvällen avslutades med god mat och slutligen Saw VI. Saw-serien är väldigt bra filmer så ni som inte har sett dem rekomenderar jag verkligen att ni gör det snarast :).

Idag var det skola som vanligt. Kina-info hela dagen och det var ganska välbehövligt. Vi fick svar på alla våra frågor samt delade ut uppgifter som var och en ska göra under resan. Gissa vem som ska vara med och videofilma hela kalaset? :D Jag anmälde mig också till gruppen som ska skriva reseberättelser som ska publiceras på en kommande hemsida. Tror att det passar mig ganska bra...
Efter skolan hann jag med att köra in till Växjö och fixa ett nytt pass. Så snart det kommer så kan jag börja ta tag i allt som behöver ordnas med innan vi åker. Ansöka om Visum till exempel.
Jaja, ingen idé att fundera över det innan det är dags...

Nu ska jag trycka i mig lite mat. Har precis kommit hem efter att ha kört mitt pass. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0