Det var vibratorns fel...

Gud!
Höll på att få ett nervöst sammanbrott när jag kom hem från skolan nyss. Kom innanför dörren och det låter som att vi har fått besök av ett gäng råttor inne på toaletten. Vågade knappt titta in. Tog i alla fall mod till mig och kunde ju såklart inte se något. Inga råttor... såklart...
Men det lät konstigt från golvbrunnen i duschen. Som om rören skulle explodera ungefär (ja, tanken slog mig..) Sen såg jag att min rakhyvel hade trillat ner på golvet och eftersom jag har sån där med vibrator i (ja, det är en rakhyvel och den används BARA som det ifall ni nu började fundera på annat...) så var det den som hade satt i gång och vibrera. När den låg och klapprade mot golvet och plasten i golvbrunnen lät det som att hela byggnaden höll på att ramla ihop. Kan ni tänka er rädslan och paniken innan jag fattade vad som stod på? Nästan så att jag funderade på att utrymma hela grannskapet. Ifall lägenheten skulle explodera eller så menar jag. 

Nu har jag i alla fall lugnat ner mig och jag planerar att ha en ganska soft eftermiddag. Ikväll har jag premiär för mitt nya jympapass så jag ska väl kika igenom det lite, men annars är det lugna gatan här.
Kom gärna ikväll om ni inte har något bättre för er :). 18.30 i Friskisfabriken.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0