Falk-maraton

Jag får väl försöka klämma in ett litet inlägg här mellan varven. Jag och Robin har film-maraton ikväll. Med Johan Falk tema. Första filmen avklarad nu. Hinner väl kanske med två till :)

Dagen har varit ganska skön.
Fast blev väckt på ett väldigt obehagligt sätt. Jag hade lovat att köra ner Robin till båthamnen eftersom det var fisketävling idag. Han skulle väcka mig när det var dags att köra och kom in och la en iskall hand på min rygg. Inte med mening faktiskt... Handen kanske inte var så kall egentligen, men om man sover under två täcken plus pyjamas (nu när det är riktig vargavinter ute) så kändes det i alla fall kallt. Och Robin kunde inte förstå varför jag skrek Nej nej nej åt honom. Lyckades i alla fall få fram att hans hand var kall tillslut så att han kunde ta bort den.
Efter chocken och efter att ha kört ner honom vid halv sju så gick jag och la mig igen och sov två timmar till. :)
Jag var nere en sväng i Älmhult vid lunchtid också. Hade bokat jympasalen och körde igenom mitt pass. Det gick kanon! Det satt som en smäck :)

Det var väl det mest händelserika idag, har även handlat och kört på mamma och pappa och lite vänner till dem eftersom de skulle på Älmhultsrevyn idag.
Men nu är det dags för Falk igen.
Vi hörs imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0