Grattis Jennie!

Nu är jag fixens klar och helt redo för 30-årsfest. Konstigt nog känner jag mig oförväntat pigg med tanke på dagens jobb mellan 6 och 12. Det kan nog vara den där promenaden med mamma, Karin och Bella som gjorde susen. Jag var helt enkelt tvungen att komma ut lite idag - vilket härligt väder!
Efter blev det såklart kaffe hemma hos mamma och pappa och mys i finrummet som kommer att bli galet fint när det är färdigt. Kanske ska berätta att de precis har rivit upp den gamla plastmattan för att ta till vara på det gamla trägolvet som fanns under. Eftersom huset är från början på 1900-talet så är det ett riktigt gammeldags och charmigt golv. Och det kommer att bli så snyggt när det är färdigt!

Om en halvtimme är det i alla fall dags att köra till Växjö. Bra dag det här... :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0