Nyårsplanering måste göras i tid!

Det blir en ganska ensam kväll det här. Robin spelar match i Nybro och kommer hem sent och eftersom han har bilen så blir det ingen träning för mig ikväll. Lite tråkigt, men det får bli nästa vecka i stället. Funderar på att köra ner en sväng på lördag också. Om man inte råkar bli sjuk efter morgondagen. Då kommer nämligen delar av nyårsgänget hit och vi ska käka tacos och dricka lite gott till det :). Tanken är väl att vi ska planera nästa nyår också som förhoppningsvis blir i Åre. Tänk en 10-bäddars stuga där med lika många trevliga människor. Det blir fantastiskt!


Kvällen spenderas framför tvn, ikväll igen... Fast jag är inte helt tillfreds, Robin tog med sig min älskade laptop på bussen och det gör att jag inte kan surfa samtidigt som jag tittar på tv. Hur opraktiskt är det inte med en stationär dator som står i ett annat rum?!



ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0