Nyjympad :)

Det var härligt att träna idag, och passet gick hur bra som helst! Tror att det var rekord också, 31 motionärer lyckades tränga in sig i vår lilla jympasal. Det var svettigt, men gud så härligt med så många glada och svettiga ansikten :).
Nu är jag hemma igen, har gjort en kopp te och känner mig härligt mör i kroppen. Det var visst ett tag sen jag tränade sist och det märktes minsann. Det blir trots allt inte samma sak när man tränar själv. Man ger så mycket mer när man står där i mitten och har allas ögon på sig. Men cet säger väl sig självt lite, att det blir jobbigare när man inte kan fuska på en enda rörelse eller hoppa över en enda armhävning.
Det är härligt att kunna krypa ner i soffan nu i alla fall, och jag får titta på precis vad jag vill. Robin är och tränar fotboll. Det är minsann inte ofta han är med på försäsongsträningen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0