Polis, polis...

Segaste dagen på länge måste det här vara. Tiden sniglade sig fram på jobbet och timmarna verkade inte alls vilja gå. Det var till och med tal om att vi skulle bli hemskickade imorgon på grund av alla materialbrister som vi har just nu. Bland annat behövde vi klisteretiketter som ska sitta på rullstolarna. De skulle skickas med express och väntades komma vid lunch med budbil. Det visade sig senare att den stackars kvinnan som körde budbilen hade kört och krockat och var på väg in till sjukhuset. Men det löste sig tillslut i alla fall. Vi fick våra klistermärken. Polisen kom och levererade dem :)
Så nu blir det jobb imorn i alla fall. Men det gör mig inget, om jag får behålla mina plustimmar så kan jag förhoppningsvis ta ut dem när vi åker till Kina.

(Helt galet föresten... Jag ska åka till Kina!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0