Projektarbete

Jag sitter här och planerar lite inför morgondagen. Jag ska träffa min handledare till projektarbetet som jag ska dra igång nu och vi ska bestämma lite hur jag ska gå till väga samt skriva en uppdragsbeskrivning eller frågeställning. Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja så det ska bli skönt att kunna prata och överlägga med någon.
Jag försöker också få ihop veckobrevet för denna vecka och eftersom vi hade Kina-info på schemat igår så är det en hel del som måste komma med. Fortsättningen får jag skriva imorn för nu går ögonen i kors.
Jobbet var ganska lugnt. Tisdagar är alltid lite jobbiga, men det är väl så det är helt enkelt, psykologiskt skulle jag tro. Jaja... Nu är det dags att lägga bort datan. 
Vi hörs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0