Skivstång/spinning

Dagens träningspass blev ett kombipass - 45 min skivstång följt av 45 min spinning. Verkligen en kombination av det bästa. Trött som aldrig förr blir man och för mig som mest går på konditionspass i vanliga fall kan det vara bra att få in lite styrka i träningen.
Det passar dessutom perfekt efter som Robin har sin innebandyträning samtidigt.

Visst är det skönt att det är helg snart :). Bara imorgon kvar... Fast jag ska visserligen jobba på lördag också. Men det känns inte så farligt när man har valt det själv. Dessutom kommer intjänade komptimmar att användas när vi åker till Kina (fortfarande helt overkligt förövrigt...).
På lördag ska jag även gå på Jennies 30-årsfest och sen på söndag åker jag ner till Malmö. Jag, Martin, Karin och mamma ska ner till The Studio och bli fotograferade. Men mer om det någon annan dag ;)
Imorn blir det hursomhelst ganska lugnt. Inga planer än så länge...




Ses!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0