The Studio

Idag är det dags för fotografering på The Studio i Malmö. Det ses fram emot enormt, men efter att ha kollat runt lite på nätet verkar det vara många som inte är nöjda med servicen där nere. Så vi får se, får kanske sänka förväntningarna något så att man inte blir beskviken.
Har gått hela veckan och skjutit på att bestämma vilka kläder jag ska ha med mig (3 ombyten) och det har nu resulterat i att jag sitter här i en hög med kläder och har beslutsångest. Vad ska man välja liksom!?
Jag skulle också ha färgat håret i veckan, hårfärgen är köpt och allt, men det blev ju inte av. Så nu funderar jag på att färga håret på mig själv. Hur svårt kan det va egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0