China, baby <3

Det här får bli mitt sista inlägg innan jag åker. Vet inte om jag får tid senare ikväll så det är lika bra att göra det nu. Väskan är i princip fördigpackad och jag är mer än redo att ge mig iväg.
Det kommer att bli underbart, det är jag övertygad om. Ni andra får hålla ställningarna här hemma så hörs vi igen om nästan två veckor. Om jag inte lyckas få tag på en dator in Chinaland, för då kanske det dyker upp ett litet inlägg ;).
Bilder i massor kommer att tas för att sedan läggas upp på facebook, så håll utkik där om ett par veckor :).

Nu ska Robin på brandkårsmöte och jag ska hem till mamma och pappa och säga hej då...
Ha det så bra mina vänner och ta hand om er!

Och till mina kära Kinaresernärer - Nu jävlar! Pepp! Vi ses imorn på parkeringen, kl. 07.00!♥    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli grymt!

2010-03-09 @ 19:35:20
Postat av: Therese Turesson

Sv: Nä, det har jag faktiskt inte kollat. Tack för tipset! :)

2010-03-23 @ 14:32:43
URL: http://thereseturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0