Farewell

Nämen gissa vem som tar semester nu?? ;)
Imorn styr vi kosan mot Suomi. Det ska bli riktigt skoj :).
Håller på och packar för fullt och fick nyss byta till en större resväska när jag insåg att den lilla var proppfull utan att vare sig necessär eller handduk fanns nerpackat.
Och nu är jag på god väg att fylla den stora så vi får väl se var det här slutar, haha.

Ikväll blir det i alla fall lite räkor och vin för att fira ledigheten och nu alldeles strax ska vi försöka sälja vår sängstomme som står och skräpar. Vi har ett par spekulanter som ska komma och titta strax... Hoppas, hoppas! :)



Hej på er! Och Glad Påsk om detta blir mitt sista inlägg.

Minä rakastan sinua! (Det betyder Jag älskar dig, men eftersom det är den enda finskan jag kan så får jag väl avsluta såhär...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0