Måndag

Ingen skola idag, riktigt skönt faktiskt :)
Så jag passar på att göra mitt projektarbete som jag har haft lite panik över den senaste tiden. Men det rullar på i alla fall och nu känns det lite bättre. Men det är inte lång tid kvar nu så det gäller att inte slappna av allt för mycket.
På torsdag lämnar jag Sverige igen föresten. Då bär det av till Finland med hela Peltola-gänget. Det ser jag verkligen fram emot, för jag har aldrig varit i vårt grannland Finland.

Vet ni föresten att jag fick en väldigt god nyhet i veckan när deklarationspapperna kom? Jag får tillbaka nästan 6 000 :). Gissa om det räddade min sommar!

Och en annan sak som jag har glömt att berätta är att Robin överraskade mig när jag kom hem från Kina. Han hade varit på Ikea och köpt hem möblerna som vi hade tittat ut. Så datorrummet är nästan helt färdigt nu. Det ska bara inhandlas ett nytt överkast och nya gardiner och sen ska lite tavlor upp på väggarna :)
Han är för bra egentligen ♥

Nu skriker plugget på mig så det är bäst att sluta.
Vi hörs sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0