Måndagsjympa

Då var ännu ett jympapass avklarat. Hela 24 motionärer hade letat sig ut i snöyran för att jympa mitt pass.
Bilresan hem gick lite sisådär, snorhalt på vägarna var det och vindrutetorkaren pajade igen. Förhoppningsvis är det bara muttern som har lossnat lite igen, men annars får det nog bli en reklamation eftersom vi bytte ut hela drevet i höstas nån gång. Robin får kolla på det imorn...

Stannade till på lite kaffe hos mamma och pappa. Mamma var på hundkurs så jag fick snacka lite skit med pappa. Lånade hem deras resväska också, men jag får väl lugna mig med packandet lite. Fast jag hade kunnat nu på stört om jag bara hade tillåtit mig själv :P.


Nehepp, snart sängdax!
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0