Resfeber

Ja det kan man lugnt säga. Det är många känslor som snurrar runt just nu, glädje, förväntan, oro, ångest... Listan kan göras lång. Men mest ska det bara bli så fantastiskt roligt! Jag har det mesta förberett nu, packningen är i princip klar, Sandra har växlat pengar till mig, visitkorten är fixade och nu kan jag pusta ut lite. Fast det är fortfarande lite svårt att förstå att jag om bara ett par dagar kommer att befinna mig på andra sidan jorden.
Nu är dessutom sista träningspasset på de närmsta två veckorna avklarat. Det kändes riktigt bra idag, motionärerna var glada och jag också...

Nu ska jag mysa med Robin lite, känns lite overkligt att vi ska vara ifrån varandra nästan två veckor :/
Men det går fint tror jag, jag brukar inte få hemlängtan så lätt... Men jag kommer att sakna honom såklart. Mycket.


Ha en bra kväll på er!
Ska försöka hinna med ett sista inlägg imorn.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0