Tisdag

Ja ni, nu är det snart dags för en paus igen här på bloggen. Fast jag har hela dagen på mig imorn också innan det bär av till Helsinki på torsdag.
Egentligen borde jag väl packa lite ikväll, eller städa. Men inget av det känns särskilt inspirerande så jag sitter här i soffan i stället. Kan inte bestämma mig för vilken väska jag ska packa i så jag skjuter på det till morgondagen. Och städningen, tja... Det känns ju skittråkigt helt enkelt.

Men en sak som är roligt är att jag (äntligen!) har bestämt ett datum med Jennie. Så den 9/4 ska jag till Växjö och mysa med henne. Det ska bli såå roligt! :D
Finaste Jennie :)


Nähe, nu får jag kanske ta och göra något... Puss på er!  


Kommentarer
Postat av: Sandra

ska du och jennie träffas?? :O

utan mig... :/

2010-03-30 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0