Bilprovning

Nu har vi varit och kollat på bil i Älmhult. Vi har tänkt byta ett tag nu och så fick Robin syn på en Volvo S40 till bra pris på Internet. Så vi åkte ner till Göinge Bil för att kolla på den. Den var typ mörkt mintgrönsfärgad med beige klädsel och såg ut att vara en riktig pensionärsbil i verkligheten så vi var väl inte så där imponerade. Men vi passade i alla fall på att titta bland de andra bilarna och hittade en likadan fast gråmetallic. Det var en -07 som hade gått 6700 mil och verkade väldigt bra. Så den har vi provkört och fått ett kostnadsförslag på. Men vi ska suga på karamellen lite som försäljaren sa, haha.

Vi handlade lite i Älmhult också och passade på att stanna till hos Robins föräldrar när vi körde hem. Drack lite kaffe och snackade skit och fick med mig en hel kasse med plantor hem. Tagetes, solrosor och tomatplantor. Vilken oas det kommer att bli på baksidan, hehe.


Mitt senaste projekt lovade jag att ni skulle få ta del av och det hela rör sig om ett väggord som jag klickade hem på tradera. Eller ord och ord, det är en hel text.






Mina nya fina ljuslyktor får ni också se. 49 kr styck på Linnéhallen - vilket klipp!


Nu ska jag passa på att plugga när Robin är och tittar på fotboll.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0