Examen

På något sätt så trodde jag att jag skulle känna en större lättnad nu. Skolan är avklarad och kag och alla klasskompisar tog vår examen idag. Jag hade föreställt mig att all stress och press som man har känt den senaste tiden skulle försvinna så fort projektredovisningen var avklarad idag, men konstigt nog så känns det som innan. Det kan vara så att jag inte riktigt har fattat att det faktiskt har gått två år redan. Och att detta kanske var den sista skoldagen i hela mitt liv. Förmodligen inte, eftersom jag trivs bra i skolan och gärna kan tänka mig att läsa en kurs eller två så småningom. Men det får dröja lite nu. Nu är det skönt att bara ha jobbet att tänka på.

Min familj har varit här ikväll och firat lite. Eller firat och firat... Men vi har grillat lite i alla fall och ätit tårta (det gäller ju liksom att ta varje tillfälle i akt...). Jag fick fina syrener som mamma hade plockat i en fin kanna från Ikea som mamma visste att jag ville ha. Och så hade de köpt ett presentkort också, så jag ska köpa något fint till mig själv när jag får tillfälle.

Nu väntar en hektiskt vecka med Martins bal och ledaruppföljning på jympan på onsdag, avslutningsmiddag med skolan på torsdag och slutligen Martins student på fredag. Det ska bli så roligt! Eller ja, allt utom LUF:en på onsdag. Känner inte mig pepp på det. 


Nu får det räcka för ikväll kära ni, jag ska gå och lägga mig och försöka smälta att jag numera inte kan kalla mig student. Det känns sorgligt på ett sätt... Men mest helt underbart! :) 


För er som undrar vad det är jag har läst; Försäljning och Entreprenörskap på Allbo Lärcenter


 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Grattis Lina till examen! Kram

2010-05-31 @ 21:48:04
Postat av: Anonym

Åh, det är ju så himla gott med grillat.

2010-06-01 @ 12:37:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0