Goderafton!

Vi har det riktigt mysigt ikväll jag och Robin. Vi har ätit gott och ligger nu i soffan och kollar på film och äter chips och godis i mängder. Precis som man ska på fredagkvällar :)
Ett litet kaffebesök hos Tony har vi minsann också hunnit med och det var nog tur att vi åkte dit så att Robin fick prata av sig lite. Det är mycket brandmans-snack nu ska ni veta, och jag är rädd att jag inte lyckas vara så intresserad som jag borde.

Releasefesten på jobbet idag var bra, först en tipsrunda där de nya produkterna introducerades och sedan god mat och underhållning av en trollkarl/komiker/imitatör. Han gjorde Mr Bean sjukt bra :D. Tyvärr glömde jag kameran hemma (typiskt när man nu har skaffat en riktig...)

Jag borde nog försöka hänga med i filmen lite nu... Har tappat bort mig för jag vet inte vilken gång i ordningen... Jag får skylla på att Robin har valt film.. det är ju inte Sex and the city direkt...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0