Ikeabesök

Söndagar är perfekta IKEA-dagar, så är det bara!

Började dagen med en lång promenad med Robin, vädret var ruggigt och skoskav fick jag. Men det känns ändå bra att ha det gjort. Vi stannade till på fika hos mamma och pappa på hemvägen och jag åkte med mamma till Ikea. Inga större inköp idag, men det blev i alla fall en orkidé och ett finfint förkläde. Jag har inget så det behövdes. En stor kruka i lergods köptes också :)



Nu sitter jag hemma och gör mest ingenting. Hade det inte varit så ruggigt ute så hade jag kunnat plantera ut de nya blommorna i trädgårn´. Men fy - det känns ju inte alls kul idag!

Nej, det får bli lite Leila bakar om en halvtimme :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0