Mästerfotograf

Ja hörrni. Avatar var precis så bra som ni alla har sagt. En väldigt vacker film tycker jag och färgerna var otroliga!
Och godiset slank ner det också ;)

Idag har jag och Robin varit i Växjö och inhandlat både det ena och det andra. Vi lyckades hitta två par skor var på skopunkten och efter det blev det en tur till plantagen där diverse blomjord, krukor och plantor köptes. Notan slutade på 1000 kr vilket framkallade en väldig ångest hos mig.
Lunchade gjorde vi på Akropolis och det hade varit nästintill perfekt om det inte vore för det minst sagt puckade gänget som satt en bit ifrån oss. Ett motorcykelgäng/kriminella töntar som satt och festade i solen en söndag som den här. Diverse visor sjöngs och det skålades i whiskey och annat. Den återkommande visan gick: "Aj, aj, aj... vad det svider när jag pissar..." (Mel. Aj, aj, aj, vad det bultar och det bankar.)
Vi stannade inte längre än nödvändigt ska tilläggas. Men maten var god!

In på maxi en sväng och köpa täckbark som var slut på plantagen och sedan vidare till Elgiganten och Siba för att titta på kamera till mig. Med en budget på 3000-4000 var jag sådär nöjd med mig själv när jag kom ut med en systemkamera för 5 papp. Ännu mer ångest. Men Robin försöker i alla fall vara snäll och övertyga mig om att jag har gjort ett bra köp. Jomenvisst! Vad hjälper det när jag numera är luspank? 

Jaha... Om ni inte hör av mig på ett tag så är det för att jag förmodligen har tagit mig vatten över huvudet med att lära mig den nya kameran. Bara så att ni vet...

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0