Money, money, money...

Eftersom inte shoppingsuget stillades av den nya kameran (som förövrigt är ap-bra!) så körde jag och Robin ner till Älmhult efter jobbet. Ett par löparskor inhandlades till mig för en billig peng, det verkar visst som att vårruset gav mersmak... Och sedan vidare till nyöppnade Kappah där jag hittade lite smycken, leggings m.m.
In på Trend House och provade ett helt berg med kläder vilket resulterade i att två vrålsnygga klädnader fick följa med mig hem. Klänningar is the shit och nu är alltså blåsan till Martins student kirrad!
Robin köpte ett par röda byxor (ja, röda.) och en piké, även den röd :). Så nu är vi helt klart nöjda för idag.
För att stilla denna konsumtionsångest blev det veckostädning nu ikväll och just för tillfället skriver jag på det nedrans projektarbetet. Inget ljus i den tunneln ännu... Men snart borde det väl lossna lite? Annars är det hög tid att bli orolig :S.

Bilder från mina nya superduper-kamera kommer inom kort, har liksom inte tid för något hobby-fotograferande just nu... Men imorn är det vårfest på jobbet så då ska den med :P. Watch out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0