Opponering

Det känns ganska svårt att kritisera och ha en massa åsikter om någon annans projektarbete. Jag vet ju själv hur många timmar man har suttit och slitit sitt hår för att få ihop alla trådar och alla stycken.
Att läsa ett bra arbete är otroligt givande och intressant och ärligt talat känner jag mig rätt töntig när jag sitter här och letar stavfel och andra smågrejer mest för att ha något att klaga på. Men det är ju trots allt ett angenämt problem.
Svårare är det när det är på andra hållet och man hittar massor att klaga på och desto mindre att berömma. Jag hade själv inte tyckt att det var så kul att få hela mitt arbete sågat jämns med marken.
Som tur väl är så sitter jag här och läser två projektarbeten skrivna av två väldigt begåvade människor. Min kväll är därmed fylld med väldigt angenäma problem och det är ju tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0