Wallander och Citronchoklad

Söndagskvällar är härliga! Man kan mysa i soffan och göra så lite som möjligt utan att skämmas det minsta :).
Käkar nya Marabou Premium 70% Cocoa Lemon och tittar på Wallander. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om den. Lite småäcklig, men jag kan ändå inte sluta äta.
Och Wallander tror jag inte att jag har sett en hel film innan, men jag ska ge det en chans nu. Jag är ju ändå ledig imorn så jag kan allt unna mig att sitta uppe och kolla färdigt på en film för en gångs skull.
Imorn ska projektarbetet skrivas klart. Gissa om det ska bli skönt eller? "Bara" slutdiskussionen som ska skrivas och sen är allt fixens klart!


Nu ska jag återgå till filmen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0