Music, maestro!

Nu börjar min musiklista arta sig riktigt ordentligt. Eller vad sägs om:
Mohombi - Bumby ride
Robyn - hang with me
Bomfunk MC - turn it up
Usher ft. Pitbull - DJ got us falling in love
Jessica Simpson - I wanna love you forever
Avril Lavigne - Unwanted
Chicago - You're the inspiration
P!nk - Raise your glass
Tinie Tempah - Written in the stars
Jumper - Solen stiger upp även idag
Safri Duo - Played-A-Live
Rasmus Seebach - Engel
Sanna Carlstedt - Önskelistan
Leona Lewis - The first time ever I saw your face

Ja... Det kan ju förstås ändras tusen gånger om innan passet är färdigt. Känner jag mig själv så görs nog sista ändringarna dagen innan premiären. Några låtar saknas än så länge och några är jag inte helt hundra på...
Men en bra bit på väg har jag kommit i alla fall :)

Nu blir det lite tv-tittande och jag måste dessutom påbörja den där önskelistan som mamma tjatar om varenda gång vi träffas. ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Sanna Carlstedt är en riktig favorit!!! Många goa styrkelåtar att hämta där!!

Och precis så bra i verkligheten som jag hade tänkt mig!

2010-11-23 @ 22:14:27
URL: http://christinahansson.blogg.se/
Postat av: Jim

Mohombi va ju mitt tips=)))



Men du glömde ju

Sean Banan - Gott Nytt Jul

September - mikrofonkåt.

2010-11-25 @ 08:42:57
Postat av: Anonym

Båda finns faktiskt med i mina milslånga listor... Fast gott nytt jul känns lagom kul till vårterminen ;)... Och september tycker jag är lite svår att placera i passet. Vet inte riktigt vad den skulle användas till :). Men tack för tipsen :)



Allt bra??

2010-11-25 @ 09:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0