Okej okej... Nu är det dags igen! Här är j...

Okej okej... Nu är det dags igen! Här är jag. Inte död, inte allvarligt sjuk, bara sjukt opepp på att skriva. Men vi gör ett försök... Here we go! Det är ju några dagar sen sist och att uppdatera er om vad som har hänt skulle ta år och dar. Det blir alltså inget med det :). Inget överdrivet spännande har hänt, annars skulle ni givetvis få veta :). Ikväll står ledarträff med Friskis på schemat, god mat och lite info innebär det med andra ord. Imorn blir det jobb, så inget fredags-vin för mig alltså :(. På kvällen blir det mat på Laggis och SAW 3D med Emil & Lina och Sofia & Dan... Och Robin förstås :). Spännande!!!! Jag är redan livrädd, som den lilla fegis jag är :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0