Rykande hett!

Hej på er!
Än så länge hänger jag med :P...
Sitter här och sonderar terrängen efter musik till ett nytt jympapass - alltid lika ångestladdat eftersom jag vet hur många timmars arbete som jag har framför mig.
Kikar efter lite klänningar också mellan varven, men än så länge ingen lycka. Det får nog bli en tur till Växjö snart...

Tänkte att jag skulle slänga ihop ett snabbt inlägg, för jag har egentligen en hel massa annat att göra. Men ja... allt för er kära läsare. Jag hoppas att ni kommer tillbaka nu när jag är på banan igen?

Dagen har varit lugn... Lite småsegt på jobbet och det märktes minsann på stegräknaren som tickade på väldigt långsamt idag. Men jag rättade till siffrorna lite i gymmet efter jobbet så det blir nog en hyfsad dag ändå.
In i duschen när jag kom hem och vad händer när jag står där med inpackning utsmetat i hela skallen? Jo då ringer det på dörren.
Var helt inställd på att det var hyresvärden som hade kommit för att kolla på kökskranen som står och rinner allt som oftast. Det är lite högtidligt att han besvärar sig med att komma hit och eftersom han är omöjlig att få tag på genom telefon så tänkte jag att det minsann var bäst att öppna. 
Var det hyresvärden?
Nej.
Var det en tjej från Viasat som såg tokrädd ut när jag slängde upp dörren på vid gavel iförd endast handduk och vitt kladd i håret?
Ja. 
Lyckades hon klämma ur sig: Nämen oj, du ryker ju!
Ja. (Det var ju för fasiken kallt ute!)
Stoppade den lilla detaljen att jag var halvnaken henne från att försöka sälja på mig ett finfint tv-abonemang?
Nej. 
Lyckades hon?
Gissa? 

Kommentarer
Postat av: Jim

Synd att det inte va jag som va säljaren;)

2010-11-18 @ 08:00:11
Postat av: Lina

Knäppskalle! :)

Jag har saknat dina försök till att göra mig generad, men som vanligt så lyckas du inte särskilt bra! ;)

2010-11-18 @ 13:23:15
URL: http://linawikingsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0