Fina flickor

Musik-letandet fortsätter...
Inte helt lätt, men jag gör i alla fall lite framsteg. Det är faktiskt ganska kul att utmana sin musiksmak lite och lyssna på låtar och artister som man aldrig skulle ha gjort annars. Sanna Carlstedt är ett namn som jag fastnat lite extra för denna gång. Än så länge är Önskelistan favoritlåten, men jag har inte tagit mig igenom alla än...
En annan låt som går varm Jag hoppar och stampar på ditt hjärta som Little Marbles har gjort. Den går förövrigt varm på P3 om dagarna. 
Jag har på senare tid fastnat väldigt för svenska, kvinnliga artister i stil med ovan nämnda. Melissa Horn upptäckte jag redan under min Village-praktik och för bara någon månad sedan fick jag upp ögonen för Lisa Ekdahl.
Detta går ju egentligen helt emot min "vanliga" musiksmak som mest innehåller namn som; Lady Gaga, Katy Perry, Rihanna osv.
Kvinnor dominerar mina spelningslistor som ni kanske förstår. :)

Nu över till annat... 

Imorn blir det bowling med jobbet på kvällen så det laddas för fullt nu. Bowling, mat och ett besök på Harry's kan ju liksom inte gå fel :P.
Att jag ska leda jympa på lördag kan vi ju förstränga ett tag till :). 

Det var nog alles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0