Höstförvandling!

Ja, nu sitter vi här igen... Med hela helgen framför oss! Visst är det en härlig känsla?!
Jag har det riktigt mysigt här i soffan, med ett glas rött i handen och lite mörk choklad till. Det fick bli en tur ner till Älmhult efter jobbet, dels för att jag hade tänkt hitta lite nya kläder och dels för att värmeljusen var tokslut!
Några nya paltor blev det inte, ingen tur på den fronten... Men värmeljus kom jag hem med i alla fall. IKEA kan man lita på! Det blev faktiskt en hel påse med smått och gott från det stora varuhuset. Plåtburkar, jojjomensan! Bestick - Jepp! En ny löpare, såklart! Ja, ni fattar? :)

Imorn ska jag peta ner lite tulipanlökar i rabatterna, har fått lite dille på det och köpte på mig två nya sorter på Willys idag. Och imorn ska jag även fortsätta att göra höstfint här inne. Bytte gardiner i köket nu ikväll och har även lyckats plocka undan alla turkosa grejer som står utplacerade överallt (verkligen ÖVERALLT!). Nu är det brunt, beiget, vitt, rött och oranget som gäller! Fint som snus!

Nu ska jag återgå till vinet och lyssna på Lisa Ekdahl innan idol börjar. Varför har jag missat henne innan? Gudabra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0